2010年11月16日星期二

Is Being Assigned

Is being assigned..Im gonna lead tour for my first time to Taiwan..
My first time flight to outbound;
My first time to become tour leader;
Oh my oh my..The 6D Kaohsiung Taipei + Leofoo Village..
Gonna lead the group of 20++ alone..
Gonna face the Oldest aged at 70+ & youngest aged at 2..

Here I come, Taiwan~
Wish me luck~ God Bless Me~

9 条评论:

海角 说...

讓我好想念臺灣。。。

May 说...

跟我再去一次吧!哈哈哈

隱子 说...

帶我去.... T____T

海角 说...

我想的啊,但沒時間。。。接下來,忙到不見天地。

loong 说...

我也要去..XD

Scott CKY 说...

我又要去……

匿名 说...

我上個星期去台灣玩,還遇到地震呢。

~夢想烏托邦。

May 说...

烏托邦:我没去台湾了:( 避过地震。。
不过要去上海...

匿名 说...

震央在花蓮(當晚電視新聞報導是6.7級),我人在臺東(地震的前一晚我在花蓮,命大),覺得床很搖晃,但影響不大,換來一次人生經驗。

烏托邦

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...